Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 31, 2010

Ngantok....


Hadoi, away ngantok sangt nie?? Terpejam tercelik.. terpejam tercelik.. kojer dahlah bnyk menimbun atas meja, Final Account Phase 1 dah siap kasi super duper senior yg tinggal ialah finalize VO utk Phase 2 pulak. Mengantuk gila maner tak tak cukup tido, adoi rindunya pada tido yg nyenyak dan lena, klu lah boleh tido tak pyah bngun kan bagus. Hihi, Tak baik pulakkan Adam siapa pulak nak jaga yer tak?? Adam pulak nak ubah rutin tido dia, tido kul 7.00mlm, kul 12 baru bangun then tido kul 3.30 dah bangun nak susu then bangun lagi dalam kul 6.00 pagi nak minum susu dan kdg2 berjaga smpai time aku nak antar dia pie taska. Adoi rutin tido aku pun follow Adamlah jugak.. right now dah terlepas beberapa cerita yg mmg aku follow dari dulu, rindu kat cerita Ghost Whisperer, Criminal Minds.. haiyo kul 9.30mlm aku dah start ngantoks... ampun adoi ngantok..... ngantoknyer... jumaat nie aku ada job interview dengan supplier harap dapatlah kojer tue yerk. Esok pulak aku kene pie LHDN Duta nak send Contract Doc for Contract Stamping. Hadoi, kene pulak kuar duit sendiri.. pening


adam & mr frogie

No comments: