Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 1, 2010

"Bila Tiada lagi Cinta Dihati"....

Erm mcm syahdukan title kat atas, Bila Cinta Tiada Di Hati. Macm leh buat tajuk novel pulak yer tak?? Kat hati aku sekarang tiada lagi cinta, cuma yang ada hanya sisa2 harapan agar semua akan kembali ke arah kebahagiaan yg dulu aku impikan. Tak tau smpai bila aku nak bohong diri aku, tak tau sampai bila. Aku masih senyum masih gelak, masih ketawa tapi dalam hati tak siapa tau apa yg aku rasa. Erm org mampu berkata tapi mampukah org merasai aper yg aku rasa, mampukah org tue duduk di kedudukan aku sekarang. Berat lagi bahu memandang berat lagi hati aku memikul.

Aku tak punya siapa lagi di dunia, arwah mak dah pergi tuk selamanya, family usah nak kata sejak arwah meninggal kami langsung seperti orang asing padahal puyai talian darah, last aku jumpa akak salina cuma time aku kahwin hari tue, sekarang dia susah laksanakan tanggungjawabnya sebagai kakak mengahwinkan aku dan semenjak itu aku dan dia tiada lagi berhubung. Ayah masih ada cuma hati aku masih tak mampu memaafkan apa yg terjadi antara aku, arwah mak dan dia, semua tue terlalu pahit utk dikenang tapi kenangan itu adalah kenangan yg mengingatkan aku pada arwah mak.

Cuma di blog nie jer aku mampu tuliskan semua rasa. Mungkin org kata buat apa nak cerita benda2  nie dalam blog. Nak tau kenapa aku tulis semua nie dalam blog?? Sebab aku tak tau nak cerita kat siapa?? Aku hanya mampu simpan sendiri tapi samapi bila kesedihan, kerumitan ini mampu aku bendung. Kenapa agaknya aku masih di uji dan terus diuji... seolah ujian itu tak pernah berhenti walaupun aku makin dekat, makin hebat lagi aku diuji. Ya Allah, aku tak mampu dan tak mampu lagi, kakiku hampir lumpuh , aku tiada lagi tempat berpaut, aku kuat tapi kenapa jiwa aku merintih. Ya Allah klu bisa ku putarkan masa bawalah aku berasma arwah mak ku, aku tak mampu lagi. Sakitnya . Gundah dihati aku cuma aku kongsi bersama Adam. Walaupun Adam masih kecik tak tau apa2, bila aku rasa sedih dia lah yag aku peluk dahulu.. Beratnya beban nie Ya Allah,,

Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were but I walked away
If only I knew what I know today
I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I want to call you but I
know you won't be there
I'm sorry for blaming you for
everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just want to hide 'cause it's you I miss
You know it's so hard to say
goodbye when it comes to this
Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back
I'm sorry for blaming you for
everything I just couldn't do
And I've hurt myself
If I had just one more day, I
would tell you how much that
I've missed you since you've been away
Oh, it's dangerous
It's so out of line to try and turn back time
I'm sorry for blaming you for
everything I just couldn't do
And I've hurt myself
By hurting you....

No comments: