Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

More seniors???

cErm dah lama tak buat luahan rasa kat blog nie, huhu. Lately nie aku ada perang dingin with my super duper senior. Erm tak taulah how this happened, suddenly rasa respect to her dah hilang dan aku pun tak leh go  on along with her like ada some restriction ada aku dan dia. kami ok bila discuss kerja, tapi bila time happy time aku mmg tak blah ngan dia. Ke aku yg tak bersikap professional, biar perasaan menguasai diri. Aku tau kat company maner2 pun mesti ada 1 ke 2 org yg mmg akan membuatkan kita tak senang duduk. "iri hati" pada kita. Iri hati ke dia pada aku. Maybe dia tak biasa ngan consultant punya ways of work because dia keje QS for ID in ID consultants not fully QS consultant. Aku pun maybe tak biasa gak ngan dia, huhu she too sexy tau. Dia suka kita buat repetitive works, bila dah siap suka suki dia jerlah nak tukar, nak tambah nak buang. so nak kene buat balik, panas jerkan hati, siapa yg suka buat kerja berulang2 ulang kali yer tak. Aku tau dia more seniors dari aku, tapi at least the more senior you are the more you should know how to handle or distribute works. Junior yg bawah dia pun dah blah sbb tak tahan sikap dia. Tense wo ingat tak tense ke??  Bila aku kene panggil dengan bos, if dia pun involved in the project sama as aku, aku pun yg tak terbabit secara langsung nie pun akan kene marah + maki. "azila, how long u work here?? you should know all the procedure, all the workline...." bla... bla lagi adalah sambungan ayat bos aku tue kan . Dia protect dia punya beloved senior yg baru jer 1 tahun joint nie,,, huhu taulah sama kaumkan. Tapi my super duper senior nie rileks jer then suka ckap bahasa dia bila nak ngata aku, ingat aku tak faham ke?? hello don't look me as i'm so stupid, i'm not your ass ok. Dahlah kepala pun dah ngantok.... huhu closed

No comments: