Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

Aku yang Makin Better...


"my favourite songs"
yeah
i'm getting better


Semalam aku tak masuk ofis, sibuk berkampung kat designer punyer ofis tentang Petronas Turkmenistan punya projek. One whole day duk sana. Otak pun dah jammed dan agak tepu, + ada gak sesi menguap. Hihi yerlah tak cukup tidokan. So tak tau nak story per, episod pencarian keja baru aku, erm dah pergi 2 interview kat Mont Kiara + Sri Hartamas, wow mmg ok sesangat kalau keje kat sana tapi aku tau kat situ style of living mmg agak poket u all kene berkepuk2 ngan duit. Maner ada tenpat mkan yg murah kat situ, semua yg class punyer tempat.  Huhu, erm klu dapat pun for sure aku tolak. Saja jer nak try luck dalam Interior Design Consultant punyer line, tgk mmg aku tak leh blah keje kat situ, season car park pun dah RM 140.00 kene allocate, Adoi. Then Putra Perdana Construction ada call, padahal aku tak apply pun keje kat situ, tapi diaorg cari kat aku punye jobstreet profile. So diaorg nak ambik aku keje then nak antar aku posting kat Kuantan, Pahang. Erm aku ingtkan kat HQ (putrajaya),klu outstation mmg aku tak mo walaupun HR tue ckp kat aku bnyk allowance. Mmglah banyak allowance tapi aku ada anak, then nak pindah sana pun guna banyk duit per?? haiyo poning, aku pun dah tolak keje tue pun. Erm nevermind adalah rezeki kat tempat lainkan. I'm gettimg better

1 comment:

Myluv - Syl said...

hi bel..
apa kbr? lama tak jumpa bel.
kalau la kita (aku, bel dan widy) jumpa. masing2 bawak anak. hahaha.. anak aku la paling senior ek??