Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 30, 2010

Tak tau nak buh tajuk per

Mcam bz gila kan minggu nie.. blog pun dah lama tak update. Totally bz with Final Account Phase 1 Elken Kota Kinabalu. Totally ada 70+ designer instruction that kene convert jadi Variation orders. so bnyklah keje nak buatkan, file pun bertimbun atas meja. Kene check one by one punya VO. Oklah tak bz maner pun ta mc last week yg bnyk buat re-measurement punyer keje, at least aku kene fokus dngan this FA dan tak ada job lain yg aku handle at this moments, dayabumi tgh discussion with the petronas antara designer and clients. Astro Arena pun dah stage handover, so tak lama lagi adalah channel tambahan kat ASTRO tpi kene subsribelah kan. So upcoming projects is Puduraya ID, Dayabumi Level 15, Petronas Turkmenistan, Winsone Sabah, itu jerlah yg projek akan mebuatkan kami bz pada upcoming months.







Bowink ....... with FA





Aku punya junior pun dah send resign letter, aku ne yg tak tau bila nak send out aku punyer resignation letter. Mmg totally kene fikir baik2, bnyk pro & con bagi aku if aku resigned, klu keje ngan contractor, hari sabtu dah keje nak fikir pulak nak campak Adam kat mana, yerlah nursery tuekan isnin sampai jumaat jer. Adoi, takperlah bersabarlah Azila, lakukan yg terbaik dan jgn terlalu pressure diri sendiri, stay positif & positif. Org maki engko pun senyum jerlahkan. Bertawakal banyak2 dalam hati, lepas kene maki tue terus ambik air sembahyang dan beristighfar bnyk2. Hihi ini mmg diamalkan bagi blood pressure tak naik melampau. Aper2 pun aku dah start cari keje lain, dan wajib bagi aku melayari jobstreet tiap2 hari utk tinjau kojer2 kosong.



Kat bawh tue latest pic of Adam, hihi nie time mama buli Adam suh Adam pakai lampin kat kepala. Enjoy the moments muka2 Adam yg dapat dicandid oleh mama. Syang Adam mama, last friday husband aku ambil aku after keje + bawa Adam sekali kat ofis nak show kat ofis mate, hihi Adam tak nangis langsung makin ramah ngan bebudak ofis aku. Chubby tau anak mama nie. Kat Taska Adam pun disayangi dngan bebudak kat sana, time aku ambik Adam smapi jer ketuk pintu, budak2 nie mesti ckp "mak baby!!, mak baby dah sampai" hihi kelakau, senyum jerlah aku layan bebudak nie. Adam pun dah start myembang right now, tak taulah dia nak sembang aper, mam pun konon sembang ngan adam gak.. mcm adam fahamkan.



mcm pompuan lak adam nie



hihi... main2 ngan mama dulu



Erm...mama buli adam, buat adam nangis jer




syang Adam yer

No comments: