Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 10, 2010

Bila Tak Sihat

Hadoi kepala otak rasa nak pecah dah nie, dengan keje yg makin berlambak2 kat atas meja. Semua urgent tak tau nak mula dngn yg mana satu plus Adam pulak mcm tak sihat, mcm dia nak start demam2 mcm tue. Hidung dah start berbunyi2 sok sek, sok sek.... Minum susu pun mcm tak selesa ajer. Adoi mintak2 lah Adam tak kene selsema or sakit yg lain. Aku punyer tekak dah mula rasa gatai, so busy sampai air aku pun tak leh nak minum, mcm minum air nie pun membazir masa aku. Erm kalau dah sakit padanlah ngan muka aku kan. Tak tau nak coret aper lagi. Yg tau kepala dah start pening dan badan dah sejuk2, erm tanda2 nak demam. Tak mau demam, nanti if aku demam, nanti Adam pun akan terkena jangkitan yg sama. Bila rasa nak demam, mmg nak buat keje pun malas.... Adoi jgnlah demam




Demam, tolong pie jauh2......

No comments: