Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 31, 2010

Sharing is Caring :)

l
mama, look at me

Wajah aku happy se happy wajah Adam, kenapa happy?? Sebab esok cuti setelah lama tak merasai episod cuti yg agak panjang nie. Kat ofis pun tak ada org, semua pergi meeting dan outstation. Oklahkan, leh aku curik tulang sikit kat ofis nie, esok aku nak balik kampung kat Teluk Intan. Setelah sekian lama tak balik, so nak bawak Adam jumpea Atok dia, nenek dah tak ada, yg tgl hanya atok. Harap journey kami sekeluarga ke Perak esok berjalan dengan lancar. Amin 

Hari nie aku rasa nak share something, erm ramai yg tanya aku kenapa dalam blog just nak story, hal aku, hal2 macam tak puas hati, hal2 kerja ofis, kisah2 adam takkan tak ada citer lain citer politilk ke hiburan ke????. Wakaka hebat gak soalan nie, actually kalau nak jawapan ringkas, just cakap jer "Suka hatilah blog aku, korang baca wat per?? Tak payah susah2 hati nak baca blog nie".. hihi tapi yg pasti jawapan macam nie tak elokkan nanti mengguris hati banyak pihak, banyak hati nak jaga time nak menulis blog nie, padahal nie blog AKU PUNYA tak ada kaitan dngan individu yg hidup dan sudah mati.

So dengan kerajinan yg teramat sangat aku dah google, dah yahoo yg paling tepat meaning of blog is a journal / online diary made by individual. so dah ada idea sikitkan apa tue blog. So tak kisahlah aper pun nak coret, nak tulis, nak luahkan ke, nak aper jerlah sbb blog nie mmg how individu nak voice out pasal hidup dia, life dia, masalah dia, keje dia, opinion dia apa2 sajerlah suka dialahkan nama pun blog dia.. so if people rasa blog nie mcm nak menunjuk2 dan blog ini macam blog utk org yg pentingkan diri sendiri, so setuju tak kalau aku katakan maknanya org nie tak faham apa maksud blog.


 I ENJOYED BLOGGING


Blog is the way aku nak voice out tak payah nak diary2 nie, jenuh nak tulis, buang dakwat pen, buang kertas, kasi lenguh tangan, kalau salah nak potong pulak nak liquid paper lagi. Kalau blog online nie banyak benda jimat yer tak, tapi lenguh tangan tue tak hilanglah, hihi tapi jimat dakwat pen sudah tentu. Ok what klu berblogging nie, kita leh share everything online, mmmg bagi org macam buat apa nak blog wasting time, bukan org nak baca pun, erm tak kisahlah org nak baca ke tak ke?? janji semua memori still ada dalam blog nie, nama pun blog JOURNEY OF LIFE, so happy berblogging. Enjoyed ok no stress! no more stress2 nie. Happy sudah.

No comments: