Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

Resigned Mood

Bila dah resigned nie mood nak buat kerja pun dah hilang, tak sabar rasanya nak pie kerja kat tempat baru. Erm kerja nak clear kat sini pun bnyk lagi nak buat tpi hati ku dah tak ada rasa nak keje dah, camner yerk. Lady boss aku pun dah memuncungkan mulut kat aku, yerlah kat sini bila somebody dah hantar resign letter, diaorang akan treat mcm kita nie pengkhianat pada company. Walaupun ada sesi slow talk means heart to heart session pun still no increment bos kasi sbb dia ckap dah kasi this awal tahun. Just dia tanya aku why aku nak resigned? Erm aku just says, dapat dekat ngan umah? diam, senang citerkan. Aku dah agak dah diaorg takkan kasi increment, diaorg nie kedekut sikit, mmglah ada bonus tapi macam bos nie pentingkan poket dia dulu dari kasi up gaji org kat ofis nie. Aku tak taulah kot kat aku sorang jer yg dia tak naikkan increment dngan bnyk. huhu. Bos pun dah tukar kete baru selepas kete dia BMW 3 series kene rompak dia dah tukar kete BMW 5 series pulak, bnyk duitkan, bini dia aka my lady bos pun tukar kete baru gak, Honda Stream.. erm bnyk duitkan tapi gaji pekerja gitu gak.. huhu. No appreciation langsung.


So disebabkan inilah aku pun rasa baik aku blah, mmglah siapa tak nak gaji kasi upkan nie kerja bagai nak gila tapi aper yg dapat. Huhu. Dah 2 tahun 5 bulan ok aku keje tapi what i get???  So lanie aku siapkan apa yg boleh dalam tangan aku skarang. Buat selagi boleh tak payah nak sungguh2 dah. Do my job get last salary and blah. Lagi bagus. huhu. No more HARD WORKING. NO MORE TEARS TO THIS COMPANY. Already FED UP.

Lebih baik we all enjoy tgk gambar Adam nie, si kecik nie pantang gila bila nampak kamera, angkat hp jer ingat nak tangkap gambar dia, hihi. La nie dia mmg minat sungguh kat ASTRO punya remote control, so kasi jerlah dia main snang cite.




Adam dan kubu, kene buh kubu nie sbb dia suka nak pusing,
golek tiarap sampai ke hujung



Tiarap dan tiarap

No comments: