Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 7, 2010

Selamat Hari Ibu... (Khas utk mak)




Suatu petang, aku dengar radio Suria FM, ntah tiba2 tak tau kenapa nak dengar lagu2 lama. Suddenly Lagu UMI nie appear.. huhu syahdu siap menitis air mata aku time drive. Bila dengar lagu nie aku teringatkan arwah mak. Berdebar jer hati, erm sesungguhnya aku rindukan arwah. Untungnya org masih punya mak, tidak mcm akukan. Tapi aku syukur kini aku seorng mama kepada Adam Quzhairiey, anak ku yg chubby aka tembam tue, what happened in the future mama will be your soul  lights ok Adam. Be good boy sayang. Anyway to all mama, ibu, umie, mak atau apa pun gelaran yg diberi, sayangilah mereka dgn seadanya, time mereka masih bernyawa dan sihat.. sesungguhnya bila anda kehilangan mereka, hanya kenangan yg tgl utk anda, Hargailah yg tersayang..



Kepada Arwah mak, walaupun adik tau mak takkan dapat dengar dan lihat adik lagi, terima kasih kerana lahirkan adik di dunia nie, adik tau mak susah time ngandungkan adik dan kembar adik (Aliza). Tentu dia jadi peneman mak di sanakan. Al Fatihah utk mu mak. Jasa mak lahirkan dan besarkan adik tak sempat adik balas dengan setimpal dengan apa yg mak beri pada adik. Tapi Adik tau doa anak2 merupakan hubungan kita, sesunguhnya adik tak putus2 doakan mak di tempatkan di sisi org yg disayangi Allah S.W.T.


No comments: