Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 7, 2009

Result MGTT Test

Actually smlam kene call utk tau result test, tapi lupe bawa buku HUKM pulak, so pagi tadi call, mmg berdebar gila, takut kalau aku ada kencing manis.



Dialog ku dan nurse




Mama : Hello nie hospital hukm ke?? saya nak tau result test mgtt sepatut saya call smalam tapi terlupa bawak buku
Nurse : Oh ok namer puan?
Mama : Puan Azila Hussain
Nurse : Kejap Yerk... ok result puan bacaan 1 4.20 dan bacaan kedua 5.70 so result dia puan bukan penghidap kencing manis.
Mama : oh ye ker?? allhamdulillah
Nurse : Puan nie nak bagitau, nanti puan leh dtg tak nak buat antenatal screening just ambik darah, tak payah puasa. So puan nak datang bila???
Mama : Oh saya rasa isnin, sbb isnin ader appoitment kat klinik ibu ngandung bandar tun razak
Nurse : Oklah tue puan nanti puan dtg terus cari saya.






appoitment book hukm




Daycare call for MGGT test




*yahoo i'm happy

No comments: