Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 5, 2009

Pregnancy, i luv u

i luv become a mother

Baru rasa gila keseronokan mengandung nie, semakin lamer semakin besar perut, rasa nak jadi seorng ibu nie betul2 menyentuh perasaan tambahan nielah anak pertama. Rasa seronok yg terkata. Walaupun dah takder mak, tpi still ader kwn2 dan suami yg menjadi tempat luahan perasaan. First day dapat tau confirm pregnant dari doktor, mmg agak terkejut?? Yup mampu ke aku nak jadi seorg ibu, sbb baru jer melayari bahtera perkahwinan sebagai seorang isteri. Tak rasa mcm mampu nak jdi seorg isteri dan ibu dengan cepat. Tapi fikiran negatif tue aku buang jauh2 dalam fikiran, sbb ini adalah rezeki tuhan, anak aderlah satu anugerah yg melengkapi kehidupan suami isteri.



pregnancy is just a beautiful gift

Lagi 4 months jer aku akan melahirkan anak nie, harap2 tuhan panjangkan umur ku dalam menempuh dugaan saat2 kelahiran nie, kwn2 aku yg lain pun tinggal masa jer nak lahirkan anak, seperti mama fish, mama linda, mama widy, mama asma dan ku doakan mereka akan mengharungi saat itu dengan tabah. Pejam celik jer skrg aku dah 6 bulan, erm takutnyer tpi inilah pengorbanan ibu, mengandung dan melahirkan aderlah satu episod paling indah dalam idup seorang wanita. Baby dalam perut ku pun dah start tendang dan tak pernah menyusahkan aku dalam bnyk segi. 1/12/2009 is my due date. Hope everything will be fine.



Dalam episod mengandung nie aku di dekati dengan penuh kasih sayang dari suami, mertua, ipar dan juga kwn2 yg selalu ader bersama ku. Tambah2 ibu mertua yg selau masakkan gulai tempoyak setiap kali aku balik kmpung. Erm siap bunngkus lagi tempoyak. terima kasih mak. Suami pulak, aper yg aku mau dia akan cuber sediakan, tahan dengan kerenah ku, perangai ku yg mcm2 nie, tpi tak pernah merungut, kwn2 ku yg sentiasa berada di sisi. Thanks u all. And also to my beloved baby. U are my strenght dear, mama luv u always.

No comments: