Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 18, 2009

UiTM 2000-2002 (the memory)

hari nie kwn aku "mr bentonitecement" suruh aku tgk fs dia tgk gambar lelama masa kat itm perak (skrg dah panggil uitm.) .. aku pun excited nak tgk gak... bila bukak bnykner gambar kenangan. rindu betul masa kat uitm perak, maner taknyer dulu uitm perak mcm tempat jin bertandang, punyerlah hulu uitm masa tue dalam hutan... siap ader babi hutan lagi lalu lalang. masa tue uitm mmg tak membangun langsung, travel pie ipoh pun dalam 1 jam siap naik bas adoi tak tak tau nak describe bas tue macamner, cumer harap bas tue tak roboh dahlah, mmg mencabar gila travel dari Seri Iskandar to Ipoh


so thanks to mr bentonitecement, aku dah curik gambar tue dari fs dia, thanks a lot man




..........................................................




1st memory : ulu kenas survey camp




nie aderlah gambar kenangan di ulu kenas survey camp, mmg best gila masa nie, aku di lantik jdi ketua untuk group pompuan so tugas aku tiap2 mlm kene buat rondaan check setiap bilik ingat lagi masa aku check bilik kat luar dlm kul 12.00 mlm, aku dapat rasakan sesuatu memandang aku so aper lagi pecut macam lipas kudung best gila memori nie, mmg penat masa survey tpi mmg worth it...




dimana aku.... miss u all








geng2 budak laki





...................................................................




2nd memory : trip to melaka



i truly miss this moment, the journey that are the best. nie adalah kisah rombongan che kiah to melaka... taklah mengenai trip ke melaka masa semester 4 tak silap aku lah, mmg thrill gila sbb naik bas yg aduh mmg buruk tpi hadap jugaklah, dahlah free aircond tudung pun mcm nak terbang, byangkan travel dari perak to melaka naik bas yg so uzur nie, jgn tak tau siap singgah kt klcc tau...
dulu aku nie suka duk kat belakang bas syiok leh sembang ngan bebudak2 nie, mmg best gila peristiwa yg aku tak leh lupa beli sushi kt klcc semua share mkn dalam bas.... i miss them




tue aku





aduh happynyer bell, so heaven beb







the moment






aku ngan tasha
i miss her a lot





bas buruk pun janji posing






i miss this moment
miss all of you guys

No comments: