Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 29, 2009

Kisah Hujung Minggu

Erm hari nie malas tul nak wat keje "Monday Blues" actually dlm kepala nie asyik teringat gulai tempoyak ikan patin yg mak mertua buat smalam, mungkin just dpat makn sikit itupun mak mertua simpankan seketul coz smlam ader sedara belah ayah yg dtg so diaorng dah sebat semua gulai tempoyak ikan patin tue. Erm mesti baby tak puas, baby tak puas ke? mama baby yg tak puas?? hehehe actually ini package 2 in 1 klu mama tak puas baby pun tak puaskan syang. Actually tak mengidam sngat coz hari tue dah dpat mkn seperiuk, tpi bila mkn ikan patin nie wah lagi ader rasa kick. sodap yg amat.



Then, abang ipar ader beli durian, 6 biji so aku mkn dalam 2 biji, hihi sodap. makan tak hingat.. mcm org kebulur rupanya. Nama pun org perak klu tak mkn durian nie adoi baik buang diri sendiri dri katerorg negeri perak, so cadang next week nak balik perak, nak pegi tgk kebun durian maner tau ader rezeki. Yup keluarga aku ader kebun durian, dulu durian bnyk berbekas2 buat tempoyak, wat bubur durian, buat serawa durian, lempuk, wat cekodok durian, wat masak gulai tempoyak dan tempoyak goreng. sodap wei..... adoi rindunya time tue. yup aku pun terkenal dalam family hantu durian. Dulu ingat zaman sekolah naik basikal ngan kwn2 pie melantak durian kat kebun kwn aku. dulu masa kecik selalu gak ikut ayah cari durian dalam kebun bila dngar jer bunyi dup, itu dia bunyi durian jatuh. laju jer aku pie mencari. sonok tau.




buah durian


Lepas tue akak ipar ader lebih beli buag dokong, so akulah kaki licinkan buah tue, so smpai KL ckp kat husband sdpanyer buah tue so pie carilah smlam, rm6.00 sekilo, mahalkan tapi nak wat cam ner dah teringin tpi bukan aku yg makn husband aku yg kaki habis semua. mama yg teringin tapi papa yg balun smpai hbis.



buah dokong



Tujuan aku balik bentong sbb nak sngat jumpe anak buah aku yg paling kecik, baby "aira natasha" rindu kat si kecik nie, erm happy sngat bila jumpe baby. so aku lah dok melayan dia, yup she's a good baby tak bnyk kerenah, nangis bila nak susu. Kalau lambat bagi susu, amboi dia mmg kuat merajuk. comel sngat. tgk mak mertua aku jaga mmg mudah jer lagi pun mak kater dia tak bnyk ragam. aku paling tunggu part dia bngun tido akulah yg akn first terkam dia. adoi baby mama tak sbar nak peluk baby mama dalam perut nie. Mak mertua pun ader tanye, aku sihat ke tak? still pening lagi tak?? erm aku just jwb dah mkin ok, maybe aku dah mula take care on my health. So kat bwah tue aku upload gambar baby aira. comel tak???

baby "aira natasha"


ala2 comel nyer dia




pandai nie asyik tgk camera




nie bkn ibu dia ok, tgh belajar melayan baby




baby aira



sayang dia



sian dia tak der org nak dukung




aira natasha



No comments: