Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

Aper Keje ku Hari Ini???

Skrg aku dah mula bngun lambat sikit, dan kuar dari umah agak lambat, coz aku tau still aku akan terperangkap dlam jem di highway metramac for about 45 minits, so smpai ofis ngan2 pukul 9.00 pgi. Senior kenelah msuk lambatkan, cewah!! Hari nie aku memandu dngan berhemah, tiada lagi mulut berkumat kamit, jadi pemandu yg berhemah. Org nak masuk line aku bagi dngan rela hati, diaorg pancung aku pun aku akan bgi. So smpai ofis sesi mkn breakfast dulu.




Update ngan scan komputer, dan mulalah sesi merajinkan diri yg tak rajin nie, yup still doing re-mesurement elken exhibition hall, everything need to remeasure back coz major changes on the layout plan for 3th & 4th floor. Yup mmg malas, luper pulak yg husband suruh book ticket utk tgk tranformer 2. tgh check on the date yg sesuai, dah lamer tak tgk movie sejak pregnant nie, miss that moments, so dah book on the tickets, late night movie.. so ader search for transformers promo dan dapat cari the movie poster.






tranformers movie, will be the hit this year





Bumblebee, my favourite





Tiba2 pulak ptg nie aku kene msuk meeting ngan LCL yg dibuat kat my ofis, adoi mlas tul nak bincng VO's terlalu bnyk, aku pun bkn dngar sngat pun, jadi mamai sepanjang meeting. Dan hari nie takder mood nak keje, staff baru kat ofis terlalu mengada2, adoi menyampah tahap gaban. Dah andartu tpi perangai so gediks, ingat comel kot, so ini sesi aku untuk mengutuk org di dalam blog. This women like a rock star chic, maybe coz she working as QS in ID consultant so agak mmg kenen dress like that. Ckp dngan our principal also so daring. lemah perut aku dngar. Yup sesi ngutuk dah hbis... just tunggu time nak balik. hari nie aku akan blik sharp..





No comments: