Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 22, 2009

Just to share


Skrng family mertua dah tau, im pregnant... and they all very excited especially my mother in laws... yup dapat more attention dari diaorg, knpa dah 3 bulan baru bagitau?? Sajer we all nak bagi tau lmbat takut diaorg terkejut tgk knpa baru kawin dah pregnant. Hehe actually aku "bunting pelamin" syukur allhamdullilah tak semua yg berpeluang mndapat anak dengan segera niekan. Siap mak mertua tnyer soalan 18sx tapi between saya dan dialah. private talk from daughter to mother, no lelaki maser tue. Mak mertua pun cerita gak kisah mengandung dia, hapy gaklah skrng aku dah mula rapat ngan mak mertua, aderlah sesi nasihatkan.



ini aira, newborn baby in family ank my sis in law






close up of aira



Akak aku yg kedua pun dah tau tpi tau dngan cara bagi hint. My sis tanyer aku msak tak kat umah. aku pun ckap tak masak, tak larat, terus dia tanyer dah ader isi ke. Ingat buah ke main isi2. Aku pun agak malu2 kucing, yup dah 4 bulan. Terus dia excited gila, ckp nie bunting pelamin yerk dan ckp kami nie terlalu aktif in 18sx. Siap offer aku suruh stay ngan dia masa pantang, tpi aku rasa mungkin tidak coz umah dia kat kedah, kesian kat husband nanti. Just tinggal my 1st sis tak tau this lagi and my bro. Kitaorng pun rungsing coz dah 3 months my bro tak e-mail or call, risau gak dia kat overseas tue. kan skrg bnyk kes H1N1, hope nothing happened to him.




Then to my nephew punyer kes, mohd azri yg paling bongsu anak ke 3 akak 1st aku. Aku kesian pada dia, ayah dah takder, maybe dia rasa neglected by my sis. Yup my sis dah jadi ibu tunggal, so need to work hard, i just pity her. My sis nie gak bising maybe selalu bebel kat azri smpai dia fed up nak belajar, dnt know what in side azri heart, org tanpa bapa maybe ader rasa sunyi sikit dalam diri.



No comments: