Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 4, 2009

Do you luv me forever???

Hug Me Forever





Hari tue aku gaduh dengan husband,
Hari tue aku pecahkan cawan,
Hari tue aku menduga suamiku,
Hari tue aku rasa syahdu sangat,
Aku takut aku tak dapat melihat suami dan baby ku ini,
Hari tue aku ckap pader suamiku,
"sayangilah aku smpai saat aku mampu berada di sisinya"
Dia ckap pada ku "Papa akan syg mama smpai bila-bila"




Ya Allah,
Mampukah aku harungi kehidupan bersama suami dan bayi ku ini,
Dapatkah aku melihat wajahnyer lagi,
Ya Allah,
Panjangkanlah umur ku,
Jika aku tiada lagi di sisi mereka,
Berikan kebahagiaan kepada suami dan anakku,
Aku sayangkan mereka,














*kala itu, aku cium tangannya meminta maaf atas sikap ku, tapi suami ku faham ketidak tentuan fikiran ku ketika itu, aku terlalu berfikir, terlalu berfikir sehingga terlalu emosi, andai aku mati ketika melahirkan anakku, aku pasrah Ya Allah, aku tau Engkau telah sediakan sesuatu buatku"

No comments: