Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 17, 2009

ShangRi La Buka Pose

Thanks bos for "belanja" me at shangri la hotel, KL sempena buka puasa time. Actually aku agak confuse with bos punyer tindakan sbb aku dah 2 tahun working on this company and this is the 1st time he belanja me as the only one malay staff buffet buka puasa. Thanks bos, u sayang jugak pada staff yg suka melawan ckp u niekan. Nielah rezeki baby kot, sian agaknya bos tgk aku puasa dalam keadaan mengandung. Actually on this day aku on annual leave because of my check up, then dah bos book on that date so kenelah pie because this event are for me.


So husband hantar aku kat ofis, then aku follow ms yeoh to shangri la hotel, yup ptg tue hujan agak lebat, so taulah jalan kat kl nie akan bertambah jem bila hujan, so mmg agak jem tpi mmg ms yeoh nie terror gak jalan kl nie, pandai cari jalan. then aku smpai dalam kul 7.20mlm ngam2 utk buka puasa dan paer lagi aku jalan pantas nak pie area kami makan tue, what a suprise bnyk gila manusia, bukan melayu jer bangsa lain pun banyak tau. aku nie dahlah lapar, duk meja tgk org beratur mcm serbu makanan, huhu tapi aku ttp tak tahan coz sbb dah lapar duk rembat aper yg dekat utk dimakan.


CPK work team



Then ramai ofismate aku dah sampai utk join tapi bos aku aku tak smpai lagi sbb traffic jem, tapi takperlahkan. kami melantaklah dulu, semua makanan kat situ mmg aku taste, then oklah tak sesedap masa we all dtg utk CNY celebration last yeer, rasa masa tue makanan lagi sedap....oklah bos thanks for belanja me, hope i'll be working with you with more rajin after i deliver my baby. cam saiko jer ayat nie kan bos. sbb aku dalam mengandung mmg kemalasan berganda2, tak tau nak ckap, balik pun sharp ajer.



testing 1, 2, 3




makan-makan time




bos, aku, go chan dan lady boss

















* Ofis aku nie kira majmukkan , ader melayu, ader india, ader cina tapi majoriti cinalah, hope this year aku still productive with CPK*

No comments: