Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

Takdir & Cinta (Luahan Hati)

Erm adakah CINTA itu menentukan kita kan hidup bahagia selamanya. Pernahkan kita terfikir perkahwinan ini adalah satu kesilapan, kenapa org lain yg mampu membaca takdir kehidupan kita. Kenapa yerk?? Bukan manusia ditakdirkan utk bercinta kemudian berkahwin bagi meneruskan rasa kecintaan itu dengan cara yg diredhai, tapi ada insan yg cukup penting dalam hidup aku beritahu aku telah lakukan kesilapan terbesar dalam hidup. Kenapa manusia menghukum manusia?? Kesilapannya ialah aku telah memilih lelaki yg aku cintai itu sebagai suami. Org itu mengatakan aku berhak mendapatkan org yg lebih baik, tak percayakah dia pada Qada & Qadar Tuhan, dapatkah manusia tue menentukan kehidupannya pada masa depan. Kenapa kata demikian?? Sepatutnya doakan yg terbaik utk aku harungi hidup ini. Jika ini jalan yg sudah ditentukan Allah SWT aku redha, tpi jgnlah manusia itu menghukum aku diatas ini. Erm... Aku gembira hidup dengannya walaupun kadang2 kami berbeza, tapi perbezaan itu membuatkan aku jadi rapat dan bukan menjauhkan diri. Tuhan sudah letak jalan utk manusia itu pilih, dan manusia itu sendiri yg mampu mencorakkan kehidupannya, bukan nyer org lain.


Pada mu ku bersujud~afgan



aku tersangat2 suka pada lagu ini
sesungguhnya Tuhan Maha Mengetahui atas segalanya



Ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa kulihat
selain hanya namaMu, ya Allah
Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud
~{}~
Esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku ya Allah
yang sering melupakanMu
saat Kau limpahkan karuniaMu
dalam sunyi aku bersujud
padaM

No comments: