Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 8, 2010

"Azila. you don't miss us is it??"

gambar zaman dulu dulu


"Azila. you don't miss us is it??" ayat yg tiba2 dilafazkan oleh my lady bos aka wife kepada principal aku. Erm lawak ke?? ke satu sindiran utk aku. Aku dah resigned so tak payah nak banyak cakapkan. Aku yg RESIGN so tak mintak pun sympathy dari korang, ingat aku tak dapat kerja lain. Tak faham tul mind org macm nie, psycho. If you tak nak i resign said so, tapi yg penting kasi increment naik kit, dah 2 tahun increment naik cam hampeh, bonus pun 1 months jer kerja bagai gila kat sini, sampai tgh malam, ot tak ada work for free. huhu nak wat camner dah nasib badan yer tak. Nama pun kuli hik hik . Tak kisahlah janji sudah resign. In hand sekarang semua final accounts, tgh habiskan final account yg boleh close. Astro Arena dah discussion with PLM so right now tunggu M&E nak clarify VO. So tak kisah lahkan aku dah habiskan bab tue. Elken Kota Kinabalu punya aku mampu buat sampai 100 variation order bnyk lagi tak clarify, MR KP Ng pun dah terkejar2 aku hik hik. Lantaklah dia aku dah blah dah pun, e-mail pun dah distribute to all parties yg kenai pada aku.Oklahkan. Goodbye, will i miss u.. maybe. Will they miss me, i think not. I'm not CPK QS anymore, bye sayonara.

No comments: