Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 22, 2009

Last Night Moments (Baby Mama & Papa)

Smlam finally aku rasa baik aku ke klinik utk check kesihatan ku ini yg sejak 2 minggu ini tak menentu, ader yg ckap disbabkan pembawakan budak, so badan pun ader perubahan, terutama a lot of changes on my hormon. So smlam lpas keje aku & husband pegi ke pusat rawatan an-nisa di cheras, klinik panel utk my husband, allhamduliilah the doctor is perempuan, lega sikit coz aku rasa segan if doktor lelaki.



Dapat bnyk information smlam, kongsi ngan doktor the problem, doktor just ckp i kene jga berat badan, yup aku sedar aku smakin berisi lepas kawin, coz sbb snang hati, disebabkan faktor nie aku cepat letih sbb kini aku berkongsi segalanya dengan baby ku, the acid dari perut dah naik ke atas, that why aku selalu muntah. so a lot of advice dia bagi suruh aku "jgn pakai baju ketat2 means pakai baju longgar, seluar pun samer", "tidor tinggikan bantal so acid dari perut takkan ganggu u lagi' yup advice dia ader kebenaran, dia suruh aku kurangkan mkn , means ambik dlm kauntiti yg sikit tpi kerap. Tpi aku ckp pader doktor, aku mmg dah smakin kurang mkn.....





Then kami ke peringkat untuk scan the baby, rasa itu aderlah saat yg paling sedih + happy (all in 1), i'm happy to see the baby, not so clear sbb baby agak kecik. Yup baby cukup aktif, asyik pusing jer, doktor pun ckp u punyer baby aktif, nak tangkap gambar dia pun susah, tak sangka di saat itu air mata ku keluar. aku pernah kehilangan dan skrg aku rasa besar sungguh kuasa tuhan, memberi aku zuriat yg mmg amat berharga. Permata hati mama & papa.




maser nie baby ku sngat aktif asyik berpusing jer, mama luv u syang





finally hati ku lega lihat baby ku sihat




-------------------------------








Melihat mu anak ku seperti megenggam permata,
mengandungkanmu bagaikan hari2 yg indah
mama syangkan baby

No comments: