Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 23, 2009

Sesak yg Menyesakkan

Pukul 8.00 -8.45pagi , hari khamis 23-4-09....



Sungguh jem jalan ketika ini, pukul 8.50 baru aku smpai ofis, mmg terlalu sesak. highway nie dipanggil lebuhraya timur barat yg akn menuju ke federal highway, dan juga ke ofis ku. Mmg jem gila tak tau nak kater aper with also the driver yg sungguh selfish sesangat. Totally very selfish, lorong 3 line jdi 5 line. Actually bkn tiap2 hari jem, kdg2 ok je tpi hari nie bagi aku terlalu sesak sangat. Bagi aku ok jer tpi bila bnyka sngat main pancung jer jalan depan kete aku, aku bkn selfish try bagi jugak jalan tpi ader jer driver yg ambik kesempatan. nak tau gender maner yg so belagak mase drive. Driver Pompuan!!! yup pompuan yg selalu main jahat.geram. utk menenangkan fikiran aku akn usap perut dan ckp ngan baby. Selalu ckp jgn ikut perangai mama ok. bersabar selalu... hehehe. So aku ader ambik beberapa picture just nak show how jem it is.




tgk line nie ader 3 lorong tpi tgk boleh jdi 4 lorong, geram tgk lori2 kontena tue taulah diaorng besar, leh main masuk jer tpi bahaya tau, patut bnyk accident tgk sajer cara driving diaorg





ps: i driving in safe ok , nie maser keadaan already stop, no phone while driving




---------------------------------------



pukul 7.30-8.00mlm, di jalan old klang road, hari rabu



tak tau knapa jem gila, kuar dari ofis tgk wah so jammed, terkejut beruk, coz selalu takkan jem teruk mcm nie.. wondering ader accident ke? tapi takder after nak masuk kuchai lamer already ok. geram tul perjalanan balik 15 minit jadi 30 minit...








No comments: