Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

Pasal Semalam & Hari Ini



Kisah hari ini


Hari nie just ok bagi aku, tpi ader sikit bising kat ofis, mcm pasar mlam dngan suara bos yg mrah pda waktu pagi, dngan suara anak pompuan bos yg bising jerit saner jerit sini. Maner tumpahnyer kuah klu tak ke nasikan.... like father like daughter. like mother also like daughter dlam badan dia ader genetik perangai2 ibu & bapa. so hari nie mood ok berbanding smlam just pagi tdi takder selera nak mkn. mmg morning sickness dah menjelma..... takper for baby mama akan strong. i luv uworkload pun ok jer, just aku buat contract document utk ASTRO phase 1. so tdi ader curik maser pie kira baby dah berapa minggu. baby dah 6 minggu tau.....



-----------------------------------------




kisah semalam



yup nak tau knpa muka aku baru lepas nangis... nie gara bos yg perasan dia bagus, mcm kita hutang dia sngat. padahal dia yg hutang kita..... nevermindlah u ttp bos i ttp kuli but aperpun u kene hargai u punyer workers don't simply bambu org suka hati... pada belah pagi aku ok tpi lepas tghari aku dah bengang... keje pun malas buat dok main internet. then aku balik awal jam 6.00 ptg sharp tau. hahah
tak mau aku duk ofis mcm nie... buat pening


No comments: