Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 8, 2009

Baby, U are my strenght

This week sya rasa hidup sya ckup perfect, ckup sempurna, walaupun tired, kene chase ngan contractor yg mcm ceti haram, kene jumpe supplier, semua so worth it!! all is worth it because of this baby. saya hrap dia akan jdi the strenght of me right now. give mama kekuatan atas kehadiran mu my lovely baby, my sweetheart.


ya Allah,
aku hamba mu yg kerdil,
ckup bersyukur atas pemberianmu,
atas kehadiran baby ini.




Wahai anakku
mama syg kamu,
syg sngat.....




Ok ckup utk part syahdu ok. Skrg sy benar2 tau perasaan arwah mak masa lahirkan saya, mengandungkan saya. yup i miss u mak. Al fatihah adik sedekahkan pada mak.








from above chart skrg my baby is 5 weeks, still growing, still so small. can't wait for you my baby

No comments: