Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 19, 2009

Hari2 Jem Agaknya Bila Nak Kurang???

.:hri2 jem smpai bila ku mampu menghadapinyer.:



Hidup kat kl mmg bnyk jalan tpi setiap jalan di kl mesti tiap2 hari kan congested, time peak hours tambah2 time pagi semua rush nak masuk keje, berduyun2 kete.... time org nak balik keje pun samer??????? tpi aper nak buat, u already know the situation but still using your car, this is the reality that we need to face "ROAD JAMMED"... aku travel dari cheras, bandar seri permaisuri dan ofis aku kat oug square, old klang road.. klu hari tak jem aku leh sampai ofis dlam 15 minit tapi itu jarang berlaku............. skrag after raya cina.... so jammed jlan paling lama aku tersekat dalam jem 1 hour 10 minit... bayangkan, tpi aku tau ramai yg lagi dahsyat dari aku.....




ape yg ku buat dalam jammed:
1. pasang radio kuat2 sambil nyanyi
2. skodeng org kat tepi kat belakang.........
3. selalu tanam dalam fikiran sifat bertenang.. (positif)
4. mkan chewing gum (wajib ader dalam kete)
5. tido??? mestilah tak boleh nak maut bolehlah
6. ader moto masa aku memendu "pandu cermat, jiwa selamat"

.:just gambar olok2.:peace

No comments: