Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 26, 2011

Nur Kasih and Adam Quzhairiey






Nak tau kenapa aku suka pada NUR KASIH dan aper kaitan dia pada Adam??? I totally luv this cerita sbb masa aku mengandungkan Adam, he is totally membesar dengan cerita ini., and that time totally i wish to have baby boy dan namakan dia dengan nama Adam, aku menangis, aku gembira dengan cerita ini. Cerita yg membuatkan aku sedar akan CINTA pada NYA. It just not only a story it had a message behind that. Hope that i could had a baby girl dan akan aku namakan dia Qaseh Nur Iman, itu aku punya impian sekarang nie. Sedapkan nama tue. Totally i wish that i'm pregnant,  nevermind try again Azila and pray for that k, maybe belum  rezeki aku. Masa masih panjangkan, at least i had Adam. Tak sabar rasanya nak tgk filem nie.

No comments: