Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

Sambungan Misi 2011


Adoi tak habis lagi rasanya nak cakap misi 2011 aku, hik hik tak taulah terlaksana ke tak?? Harap2 dapatlah terlaksana walaupun tak semua sebahagian pun tak aper, hidup dalam kesederhanaan kan bagus. Ok aper lagi yg aku tak list out yerk


  1. nak update blog nie hari2, tapi rasa macam ada problem jerk nak update, kenkadang busy gila sampai tak leh nak update. hik hik alasankan. Dah tak tau rasanya nak reka ayat2 sedap. hik hik, tak kisahlah kan kalau org tak baca, jadi aku baca, kisah hidup aku dan adam chubby2.
  2. nak pergi holidaylah, tak pernah rasanya pergi bercuti lama ke tempat2 yg menarik, harap tahun nie ada rezekilah yerk, maner tau ada rezeki terjatuh ke terpijak ke, mana nak taukan.
  3. tema raya tahun nie ialah biru, biru dan biru ok.
  4. nk try apply balik utk KPLI, huhu ndah bnyk kali rasa nya pie exam tapi tak ada jer rezeki, ada jer halangan, huhu tak per sebelum umur aku 30 tahun baik rasanya aku cuba utk kali terakhir kot.

No comments: