Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 21, 2011

Buli Adam


Lengkapkan hidup bila ada anak??, hik hik dialah peneman suka dan duka mama dia. Rasanya kalau tak ada Adam rasa boring gila, rasa cam hilang sesuatu jer. Tak sangka bila Adammakin besar, nakalnya makin menjadi2, herolah katakan. Kami just layan jer pernagai dia, tapi ada gak kadang kala tak tahan sabar rasa nak pelangkung jer tapi aku taklah samapi ke tahap tuekan. Samapi nak pukul anak bagi, huhu simpanglah. Tapi tuelah terfikir jugak kenapalah ada manusia yg mmg hati dia batu kot  or plastik, boleh pulak pukul2 anak, dera2 anak, adoi tak kesian ke, Ya Allah harap aku tak lah dalam golongan tue. Harap Tuhan kuatkan iman aku.


Nie nak story pasal Adam kit, dia still tak leh jalan lagi, babysitter kata dia pemalas nak angkat bontot (siapa yg baca nie, jgn nak speculate anak i macam2 ok, setiap budak lain dia punya progress, aku tau nanti adalah suara sumbang2 kan). Tak kisahlah ok janji dia sihat dan ok. Yg aku tak tahan ngan Adam, mulut dia bising gila, gaya cam nak bercakap jer, best lah kalau dia dapat cakap. Maybe tuelah sebab dia lambat jalan, kebolehan dia ke arah lain. Adam also kuat makan punya budak, hentam kromo jer org bagi per kat dia, tapi tuelah dia allergik kat makanan laut lah pulak. Ikut cam bapak dia. Mama luv u ok sayang.




Hancur remote astro mama kene baling ngan Adam





Mama, buli Adam buh patung kat baju Adam

No comments: