Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 18, 2010

?????

Apasal lah tajuk hari nie bnyk lak question marks?????? Ntahlah kepala tgh berserabut, serabut ngan subcon claim yg berlambak2 yerlah tuelah dah keje ngan main con jaga projek RM 349 juta, kepala pun berserabut gila. Dok sub con kejar2 macam aku lak di kejar Ah Long, tapi aper2 pun aku sngat happy kerja kat sini, happy sangat2 walaupun keluar masuk site tapi aper2pun aku tetap happy, walaupun keje kat site penuh ngan pancaroba tapi aku still tetap happy. My old works pun ok jugak tapi selalu sngat kene maki ngan cina, tahan mmg tahan tapi sakit hati gakkan sampaikan nak meletup. Kat sini sibuk jugak hari2 sampaikan tak ada masa nak update citer pasal adam, pasal aku, pasal keje dan macam2 lagi. Jaga projek gomen nie best jugak yerlah leh kenal ramai org, dulu nature of work pun mcm nie tapi ntah mmg lain gila. Dulu jaga interior punya works, la nie jaga projek hospital yg mmg kelam kabut.Anyway i'm happy..... so happy with my work dan puas hati sangat. Siapa kata bila dah ada anak, walaupun kita pompuan we still boleh keje kat site ok. Janji keje biar iklhlas. Oklah tak tau nak coret per lagi.. dah tak tau nak mengarang lagi nie.

No comments: