Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 22, 2010

Adam dan Barney & High 5

mThis entry just nak story pasal Adam yg makin lama makin suka tgk Barneys & High 5, terkejut gak time barney & high 5 nyanyi dia pun ikut goyangkan badan. Comel jer, tgk Adam goyang ke kanan, goyang ke kiri, mmg tomei, tomei ngan tomei (takperlah aku perasan sendiri, bukan aku kacau idup org pun). Ada jugak aku letak ayat sindiran kan, siapa makan cili dia terasa pedas. Suka hatilah blog aku, nak citer per pun. Semakin lama, semakin sayang kat mama lil boy nie...Dapatlah snap2 gambar dia tgh lali tgk citer kegemaran dia... tomei sngat.


mama, adam tgk tv
nyanyi2


tekunnya anak ku nie




mama, snap gambar adam yer??
jgnlah panggil adam,
adam nak tgk tv



Hi-5



Tepung gomak tgk tv



sukanyer saya nyanyi

No comments: