Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 9, 2009

"Mama Oh Mama" komen baby yg geleng kepala





"ada kenal ngan perempuan di atas tue?? tuelah mama saya yg sngat chubby" konon ayat dari baby




imaginasi yg cukup kuatlah aku nie,
gambar nie adalah hasil candid dari mama afzan,
masa tue aku sngtlah asyik menelan kuih tart kat open house kak ayu,
sungguh sodap sangat,
sedap gila,
akhirnya aku tak kempunan lagi,




------------------------------------------------------




lately aku no idea nak post pasal ape??
sbb asyik fikir pasal baby mama nie jer??
nama dah ader, tapi still tgh menyusun agar nama tue indah,
persiapan baby dah 80% tgl sikit2 lagi dah beli,
just barang mama jer tak beli lagi,
this week nak basuh semua kelengakapan bayi,
dah 33 minggu nie takkan nak rileks jer lagi,
penyakit yg tak dijangka pun dah dtg,
mencabar tul pregnant nie???
anyway i'm enjoying this moments










*7 more weeks to go*

No comments: