Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 20, 2009

Anda Perlu Sabar????




inilah keadaan semalam
sungguh menguji kesabaran pemandu2 yg berhemah seperti aku
tak sangka jem teruk sebaik sajer keluar dari bayar tol nak ke kawasan tmpat tinggal aku bayangkan 5 line utk masuk line yg terakhir utk susur masuk ke bandar seri permaisuri,
yg paling aku bengang adalah kereta wira di belakang aku yg asyik mencucuk2 kereta aku,
maner tak bengang, taulah klu accident nanti dia yg salah,
tapi u patutlah simpan sikit jarak selamat kereta anda dari kereta yg lain
jgn terlalu rapat
nie mcm nak cium kereta org jer
aku dahlah pregnant
sakit hati gila
kaki dok sakit tekan brek jer
mau nak turun maki jer
rupernya jem ini terjadi kerana pemandu malaysia yg suka tgk accident
huhu melampau tul
dahlah baby asyik gerak jer
tension kot tgk mama tension
so the kesimpulannya is mesti ader sifat SABAR










*baby pun angguk jer dalam perut*
*comel-comel*

No comments: