Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 12, 2009

Citer Hujung Minggu & MGTT

Tak sangka aku sekarang dah msuk 33 minggu, baju baby pun tak basuh lagi tapi this sabtu aku mmg tahap rajin gila, yup nak settlekan semua kerja cuci mencuci nie, nanti senang sikitkan??? al maklumlah umah aku nie apartment balkoni pun tarak so mmg jemur baju dalm umah, excited gila tgk barang baby, comei jer, ish tak sabornyer nak tgk anak sendiri, harap semua selamat. Tak leceh maner pun nak basuh , semua aku basuh pakai tangan then keringkan dlm washing machine jer. lampin baby pun dah 20 helai, bnyk gila beli, takperlah leh simpan bukan tak leh guna lagi pun. aku buat 2 kali cucian, hari sabtu just cuci lampin , booties+mittens, kain bedung, lampin, selimut, barut dan towel, hari ahad baru start cuci baju baby sahaja. hihi rajinkan bukan per sbbb tak ckup tempat nak sidai.




Husband pun suprise tgk aku yg rajin nie, umah aku pun dah start mop nak buang habuk2, adoi penat gila, tapi la nie aku pun dah tak larat nak masak sangat, terlalu letih nak ke dapur. Nak jlan pie kedai pun malas, erm takper sekurangnya husband tak kisah sangat pun, dia tau keadaan aku mcm ner... anyway tak sabar nyer nak tgk anak sendiri.. aperpun wish me happy ok.






nie semua barang baby, bnykkan





booties + mittens baby, comelkan geram jer tgk







----------------------------------------------



MGTT test lagi










Aku paling tak suka buat test nie, sejak kul 12.00 tghmalam smapi pagi nie aku kene puasa, then sesi ambik darah yg pertama, kemudian minum air gula dan tunggu 2 jam utk ambil darah yg kedua, peantian mmg penyeksaan, ramai gila ibu2 ngandung yg buat tesr nie, hopefully this is the last time aku buat test nie.. teguk air gula sepekat tue mcm minum air racun. hope the resuly yg kuar jari rabu nanti give the positive result... i hope












*i'm happy mama*


No comments: