Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Can't Focus!!!


Bila aku stress!!!
Aku makan


Last week aku rasa aku makin tak produktif, silalah report pasal bos saya ok. Bos saya kat site office dah resign so tak guna korang report kat dia sbb dia tau aku tak fokus pun, wakakaka. Tak tau kenapa tak folus, final re-measurement sub con banyak lagi tak buat nie, tak tau pun nak start dari mana, pening2.  Bnyk gila sub contractor nak kene final. Nak kerja lebih masa, OT tak dibayar kot, nak bawak kerja balik umah lagi tak boleh, aku dah melanggar polisi aku sendiri, aku dibayar gaji dari pukul 9.00a.m to 6.00p.m ok. Huhu, adoi dahlah ramai yg resign , interview dah banyak dah pergi tapi hampeh tak ada yg call pun. Ke aku yg suka gaduh ngan penginterview aku. Adoi mmg tak boleh fokus kerjalah, ke hati aku tak prefer kerja ngan main con, atau aku tak suka ngan surrounding kat sini. Aku pun tak tau, dah tak ada hati nak keja, CAN'T FOCUS OK, that my answers sekarang.

No comments: