Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 22, 2010

Himpunan Cerita

Lamer gila tak update blog nie yerlah almaklumlah busy giler kat project Dayabumi nie, makan entah ke mana, sembahyang pun ujung2 waktu, erm sungguh dahsyat. Oklah 10hb hari paling stress utk aku, after my super duper senior balik dari meeting Dayabumi, erm dia bagi aku a very good news , aku kene prepare all the volume again and ini adalah the final draft yg diaorng akan send pada tender secetary KLCC utk finalise pada jumaat nie. Erm format dahlah kene tukar pulak tue, bongok tul sorry klu ayat aku nie kasar sngat. Tpi its the reality, id designer nie pun menyakitkan hati kami. Nak tak nak hari nie at least kene siap 2 volume. Aku dah tak ada mood nak buat, tpi terpaksa buat gak. So mlm tue aku keje sampai 12 mlm, mata dah tak bukak dah.. otak pun ah jammed tapi gagahkan jugaklah.


Esok pagi aku datg kul 6.45 pgi aku dah smpai ofis nak settlekan volume 3, so all this 3 volume kene bgi aku punyer pricipal check then comment, my super duper senior pulak dah pergi bercuti. Oklah aku lah kene tanggung semua. At least yg paling kritikal ialah Vol 3, semua bill of quantities kene adjust balik, erm level 15 dah tak termasuk dalam bill, Hadoi, angin betul ngan designer last minute nak change spec for sanitary fittings. Bongok ke aper, petronas cko nak guna yg muwah sikit. Haiyo nama company besar pun kedekut ke??? Aku pun teragak kuat jerit pada designer, last minute baru nak ckp. Nak kene edit balik. Mmg aku dah tense gila smapi jerit dalam ofis mcm org gila. Semua mcm kesian ngan aku so semua give a hand to me, samapi kul 9.00mlm kami dok ofis. Then bos ajak aku pie minum teh tarik, nak bagi aku cool down sikit kot. Then dia ckp nak antar aku kat turkmenistan, Erm hahaha, kelakaulah bos aku tue. Aku ada anaklah ingat nak tgk jer family aku kat sini, sorrylah.


12hb ofis aku cuti tapi memandangkan kojer utk dayabumi tak siap lagi then aku kene pie meeting kat dayabumi ngan petronas. Erm huhu leceh jer. Aku pun tak ada mood nak dengar sngat, masuk telinga kanan kuar telinga kirilah. Penat tau tak. Yahoo esok yg pasti aku nak ambik Adam. 13hb Feb aku bertolak dari kl kul 4 ptg smpai jb dalam kul 9.30mlm, smpai jer umah akak aku, 1st aku nak pegang ialah adam. Yg sonok yer, adam tau mama dia dah ada, gila manja, kepala gesel2 kat badan aku mcm nak masuk dalam ketiak aku. Huhu rindu kat mama dia agaknya.


Adam dah pandai sembang ngan aku, ceh mcm aku faham jer bahasa babykan. Alab buat2 fahamlah. Oklah la nie aku kene biasakn diri dengan kehadiran adam, mana taknyer dulu aku dok membujang ngan laki aku, so skrg dah berubah dah rutin idup aku. Rsa cukup complete idup. Tak susah pun nak jaga adam nie, skrg dia dah pandai nak mengiring. Hari Rabu aku bawak dia pie injecyion utj 2 months punye injection, hihi adam tak nagis pun, dah yg mengejutkan berat dia dah 6.88kg. Berat gila. Tapi dia tak nmpak gemuk pun. Dia nampak tinggi dan panjang. Oklah aku pun tak tau nak merepek per lagi. Yg pasti esok aku ada CNY lunch kat PNB Darby Park. So esok keje 1/2 hari. Yahoo.


Faces of ADAM







No comments: