Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 27, 2010

Really Misses Adam





Rindunya aku pada si kecik nie, teramat rindu pada dia. Rasa lama lagi baru dapat jumper, tiap2 hari msg akak tanyer keadaan adam. Akak mesti puji adam, ckp dia tak meragam, dia pandai, kul 4-6 pagi dah bangun ajak akak aku main2 gelak. Akak puji yg adam nie dah tak bangun pagi sangat, dah jadi budak yg betul2 baik. Ya Allah rindunya aku pada dia. Bukan mama tak nak jaga adam, mama rasa rugi nak antar adam kat pengasuh bulan febuari nie sbb mama bnyk cuti, lagipun mama nak kemas umah, nak ubah kedudukan perabot, nak mop umah bersih2, nak tgk workload mama kat ofis nie mcmmaner. Adam sabar tau, raya cina nie mama balik jumper adam tau. Mama sayangkan adam. Tiap2 mlm mama tgk gambar Adam. Adam jgn nakal2 yerk tinggal ngan mak long.



Teringat time aku nak balik kl dari johor, adam mcm tau jer dia nak kene tgl ngan mak long dia. Hari tue dia nak tido kat tangan aku, dia tak mau masuk buai, letak dalam buai dia akan merengek selalu bila buh dalam buai dia takkan nangis. Tapi hari tue dia tak mau, so aku tidokan dia kat tangan aku, comel sngat time dia tido, manja gila dia pada aku. Manja sangat. Ya Allah rindunya... Nak nangis dah nie, asyik teringatkan adam.

No comments: