Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 26, 2010

Adam Quzhairiey (hero of my heart)

adam quzhairiey b mohd rizhan
born on 11/12/09
weight 3.73 kg, lenght 48cm
method of birth by emergency cesar because of fetal distress




hye all saya dah kembali, with a slimmer figure aderlah kurus sikit erm masuk bakul angkat sendiri, tak kisahlah. kini kembali dengan status yg baru iaitu mama pada adam quzhairiey yg makin lama makin chubby, makin montel, makin gemuk.. geram tgk dia. anyway i'm happy walaupun bnyk peristiwa membuatkan saya terfikir adakah tuhan tue menyayangi hambanya dengan memberi dugaan yg hebat. aper pun aku syukur aku masih mampu bernafas dan mampu melihat adam, hebat rasanya bila dah jadi ibu semua rasa sempurna, cukup lengkap, yang aku harapkan aku mampu menjadi mama yg terbaik buat adam. so nanti bila senang akan aku ceritakan tentang pengalaman bersalin ku di post yg lain. gambar kat atas tue, fresh dari operation theathre siap2 ader darah lagi masa nie, anyway i'm in luv with adam... in luv with him...






so in luv with you adam

1 comment:

Umie said...

wah...rindunya kat zila..patut pun dah lama menghilang..bersalin rupanya...comelnyer baby ni....chubby sungguh....