Lilypie Third Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 16, 2009

Check up 38 Weeks





Seperti biasa tiap hari isnin aku ader check up kat klinik DBKL Flat Sri Kota kat Bandar Tun Razak, so seperti biasa jugak aku akan dtg awal mungkin utk dapatkan no yg kira 20 keatas, dan seperti kebiasaan jugak aku pergi check up tanpa di temani oleh sesiapa pun. Husband sibuk keje tapi takperlah aku masih punyer kudrat, aku masih seorng mama yg kuat dan aku punyer "si kecik" ini utk temankan aku ke mana sahaja. Yup membawa perut selama 9 bulan mmg kenagan terindah. Bila nak bersalin nie tak sabar??



Seperti biasa, rutin check up mula dengan ambik berat, urine test dan check blood pressure. After buat nie tunggu turn utk jumper nurse for consultation. Erm aku dah 38 weeks dah, adoi berdebar jer rasa yerlah ramai kata aku akan bersalin awai biasalah anak sulung dicampurkan juga dengan stress kat ofis, kerja berlambak2 tambah2 final account. Nurse ckp kepala baby tinggi lagi so aku agak aku tak mungkin bersalin awal, tiap2 hari aku ckp pada "si kecik" nie kuar after raya haji, bagi mama mkn puas2 dulu. Hope "si kecik" mama nie faham. So if aku tak bersalin lagi this week aku kene pergi for next week check up. Yup i hope for normal delivery rather than caesarean but anything can happened.




No comments: