Wednesday, December 22, 2010

He's Turning One


Setahun dah berlalu my Lil Adam already one year, blessed to Allah atas pemberianNya. Walaupun pada mulanya kami tak menyangka Tuhan telah anugerahkan kami rezeki ini dengan begitu awal, padahal di luar sana ramai juga pasagan yg bertahun tahun berkahwin masih tak punya zuriat, aper2 pun itulah dikatakan rezeki dari Allah. Kelahiran Adam is the most precious things happened to me. Mama & papa luv u forever and ever.Ops aper yag aku merepek kan , tuelah dah lama tak berblogging kan nak reka ayat cam reka utk exam SPM pulak.

Latest update about Adam,
  1. dah 1 year sudah semestinya
  2. gigi ada 8 batang
  3. sangat nakal (bila ngan mama & papa dia)
  4. sudah kuruslah pulak (dulu dulu tembun jer, lanie kurus berat baru 10.5kg banyak gila susut)
  5. mmg kuat makan ( favourite makan nasik, ikan goreng, sup ayam, masak lemak pun dah telan)
  6. allergik pada makanan laut (nie mmg ikut bapak dia, lanie aku tak leh nak makan seafood lagik dah 2 org tak leh makan)
  7. mulut yang ampun tersangat bising macam bertih jagung
  8. teramatlah aktif (panjatmemanjat sudah menjadi kegemaran)
  9. sejak bapak dia bawak si kecik nie naik motor tiap2 petang, adam mmg suka gila naik motor, bila angkat siap nangis2
  10. suka main air hik hik
  11. masih tak leh jalan lagi (huhu takperlah perkembangan budak2 kan lain2, so JGN nak bandingkan anak saya dgn anak anda!!!)
  12. Amat dah jarang sakit dah, sejak duk umah org nie, cuma hari tuelah dia sakit lama. 

Story Picture of Growing Adam 



29 weeks pregnancy,
 dah nampak kan muka dia. Miss this big tummy, persamaan until now is the dagu. Hik hik. Miss this moment, how i wish u'll be in mama tummy forever, from the 1st day i wish  for a baby boy, coz too addicted to Nur Kasih and the name taht will be given to you is Adam. just for you.





Newborn, 
born 11.12.2009, with 3.73kg by emergency caesarean, the time that i would sacrifice my life for you my dear, you're my precious things.





6 months, 
my chubby Adam, tembam kan, time nie mmg cubit2 jer pipi budak kecik nie.






1 year,
mama just want to say that mama really luv u sayang. Walaupun mama tak tau sampai bila kita dapat bersama. This blog are dedicate to you. Make you knew mama really luv you and that 1 day you'll not forget me son.


No comments: